Job 7 van 23


Report this listing

Solliciteren



Verpleegkundige/Coördinator documentenbeheer (m/v/x) - departement van de zorg


Functie

De Iris Ziekenhuizen Zuid zoeken,

Voor het departement van de zorg

een V erpleegkundige/Coördinator documentenbeheer (m/v/x)

Voor een halftijds contract (19u/week) voor onbepaalde duur

https://tinyurl.com/2rd5wjh6

Werken voor het departement van de zorg betekent deelnemen aan de missie om kwaliteitszorg te bieden voor iedereen, in elke levensfase. In dat opzicht wil de zorgdirectie werken aan de ontwikkeling van haar teams als onderdeel van een dynamiek van evolutie en versterking van de betekenis van het beroep.

Wat houdt de job in?

Als coördinator documentenbeheer van het zorgdepartement staat u garant voor het beheer van de documenten (procedures, werkmethoden, …) en ondersteunt u de kwaliteit van het departement. Door het strategische project "Vernieuwing van het zorgdepartement" op te volgen, draagt u bij aan de samenhang en de standaardisering van de praktijken in het kader van de wetgeving, de interne en externe regelgeving en de voortdurende veranderingen in de zorgberoepen. U werkt samen met de persoon belast met het documentenbeheer en met de teams van de Medische directie, de Zorgdirectie, de Strategische directie en de directie Patiëntgerichte operaties.

U werkt bijgevolg op onze 4 campussen en brengt verslag uit bij de Directrice van de Zorg, Mevrouw Danielle Thur.

Meer bepaald:

· U begeleidt het terrein bij het opstellen en bijwerken van documenten (procedures, werkmethoden, ...) van het zorgdepartement.

· U beheert de documentatie door documenten te inventariseren en organiseren aan de hand van een programma voor documentenbeheer (Ennov) en zorgt ervoor dat de verschillende auteurs de documentatie correct beheren (implementering en update). U zorgt voor een eenvoudige toegang en vlotte opzoeking van deze documenten in functie van de verschillende doelgroepen.

· U bepaalt duidelijke normen en standaarden voor het maken, beheren, bewaren en toegankelijk maken van documenten, gebaseerd op de nationale en internationale regelgeving.

· U implementeert controlemechanismen voor de kwaliteit om ervoor te zorgen dat de documenten voldoen aan vastgestelde normen op het vlak van nauwkeurigheid, relevantie, consistentie en betrouwbaarheid.

· U communiceert proactief met de medewerkers en andere betrokken personen over het beleid, de procedures en wijzigingen met betrekking tot het documentenbeheer en sensibiliseert voor het belang van de kwaliteit in dat domein.

Jouw profiel

Laten we het even over u hebben.

U beschikt over een Bachelor verpleegkunde en een Master volksgezondheid of een Bachelor documentalist. U bent in het bezit van een interuniversitair diploma kwaliteitsmanagement in zorginstellingen of een andere gelijkwaardige opleiding. U heeft idealiter reeds ervaring in een gelijkaardige functie en/of in de zorgsector. U bent op zoek naar een halftijdse job (19u/week), van maandag tot vrijdag.

U beheerst het Nederlands met goede kennis van de tweede landstaal.

Dankzij uw computervaardigheden staat u garant voor een optimale opvolging van de dossiers.

U onderscheidt zich door verscheidene en voor de functie noodzakelijke competenties:

· U volgt het vastgestelde werkkader maar bent autonoom in uw werk;

· U beschikt over een stevige redactionele vaardigheid en zin voor analyse en synthese;

· U drukt zich duidelijk uit, zowel schriftelijk als mondeling;

· U heeft een uitgesproken zin voor dienstverlening en samenwerking en een ruim gevoel voor teamwork;

· U beschikt over een ruim aanpassingsvermogen;

· U onderscheidt zich door uw stiptheid, precisie en snelheid bij het uitvoeren van taken;

· U bent georganiseerd en gestructureerd, en u beheert uw tijd op een efficiënte manier;

· U bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid.

Aanbod

Wij bieden:

Een halftijds contract (19u/week) voor onbepaalde duur.

Een reeks voordelen in het kader van het welzijn op het werk:

· Een gepersonaliseerd inburgeringsparcours;

· Een vormingsprogramma gedurende uw volledige loopbaan;

· Mogelijkheid tot mobiliteit binnen het IRIS-netwerk;

· Een aangename werksfeer met evenwicht tussen het privé- en beroepsleven;

· Diensten in het kader van de levenskwaliteit op het werk (massagesessies gedurende de werkuren, enz.);

· De mogelijkheid om deel uit te maken van een ziekenhuis dat het label "Ecodynamische Onderneming" heeft gekregen, een belangrijke erkenning van onze inzet voor kwaliteitszorg en duurzame praktijken.

Een hele reeks extralegale voordelen:

· Een jaarlijkse premie en een attractiviteitspremie;

· Een gemeenschappelijke sociale dienst die een reeks voordelen biedt (diverse premies, kortingen via benefits at work, vakantieverblijven aan aantrekkelijke prijzen, enz.);

· Voorkeurtarieven in alle ziekenhuizen van het IRIS-netwerk (voor u, uw partner, uw kinderen en ouders ten laste);

· Maaltijdcheques ter waarde van 7,30 euro;

· Tussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer: 100% MIVB en 80% NMBS, TEC en DE LIJN, en fietsvergoeding (0,27 cent/km),

· Een tweetaligheidstoelage (onder voorbehoud van voorlegging van de Selor Art. 10 of 12). Mogelijkheid om gratis een taalcursus te volgen tijdens uw werkuren);

· 24 wettelijke verlofdagen en 5 extralegale verlofdagen (+ verschillende omstandigheidsverloven);

· Een aanvullend pensioen via een groepsverzekering.

Een wedde op basis van de IFIC-barema's (Categorie 16), met overname van de anciënniteit:

· Min: 3 720,41 € (index: 2,0399)

· Max: 5 968,72 € (index: 2,0399)

Solliciteren

Camille LINGRAND
027398597
job@his-izz.be

Solliciteren